Social bar

czwartek, 24 listopada 2016

9 moich ulubionych modowych kont na instagramie


Konta, które warto śledzić bo nie samym sportem żyje człowiek...


Zacznę od tego, że miało być 10 i ma to być seria przewijająca się przez blog. Wiadomo moda, sport, dzieci, wnętrza itd. niestety jako że z matematyki byłam zazwyczaj zagrożona, pomniejszyło mi się o 9 i tak oto zaczynam insta cykl na blogu.





9. Joanna - jedyna Polka w moim zestawieniu. Urzekły mnie świetne stylizacje, w moim stylu - no może bez tych szpilek - ale przede wszystkim oryginalność tych zdjęć. Są bardzo dobre, ach gdybym umiała robić takie pewnie już dawno była bym bogata. Tymczasem zaglądam do tajemniczej Joanny z Białegostoku, nie ujawniającej nam nawet swojej twarzy...







8. Karolin - Szwedka, styl sportowy, pasuje mi bardzo, chociaż jej konto ostatnio trochę się zmieniło i uderza w wersję fit. Dla mnie jednak tematem przewodnim jest tam moda, delikatna i wygodna, ot co.



7. Kelsey - amerykanka, filigranowa, jej stylizację to przede wszystkim podróże i jeszcze raz podróże, pełne słońca i oryginalnego wdzięku.


6. Mary - Mary i Nashvile - tu znajdziecie nie tylko modę ale i urokliwe miejsca, wszystko w dobrych i przystępnych kadrach, zaglądam - oglądam z przyjemnością.




5. Angelina - Niemka w stylu młodszych sióstr Jenner - Kardashian, jest jednak coś co sprawia że lubię do niej zaglądać. Jej konto po woli też przechodzi transformację w healthy style - ale podoba mi się to, że nie wstydzi się swojej miłości i jej uczucia są bardzo widoczne na tej stronie.




4. Sharline - Hamburżanka, to znowu moje upodobania do Kylie Jenner ale co tam wybaczycie mi przecież, bo to świetna make up artist, jej pracę są ciekawym przerywnikiem na stronie.






3. Kim - no ją po prostu uwielbiam, Niemka która zawzięcie nie podcina włosów, ale ubiera się tak wspaniale, że wszyscy jej to wybaczamy. Zaglądam prawie codziennie i cieszę się że nie pokazując gołego tyłka, chodząc w oversizowych bluzach i dresach można zyskać grono 540 tysięcy wiernych obserwatorów. Brawo Ty!!!






2. Dara - trafiłam tu przypadkiem i zostałam na dłużej. Dara to oryginalna obywatelka świata, moda to tylko element jej życia. Oprócz pięknych rysunków, mnie zostać na dłużej zmusiły mieszkaniowe stylizacje, uwielbiam jej lekkość i pomysłowość meblowania.






1. Gina Lorena - dziewczyna która urzekła mnie swoją urodą. Do tego piękna jest i bez makijażu, sztucznych rzęs i brwi, co z resztą często pokazuje na swoim instagramie. Jej konto podglądają regularnie siostry Kardashian, od której Kylie przez cały poprzedni rok bezczelnie zżynała. Gina to mój numer jeden, pomarzyć zawsze można o pięknym wyglądzie, ach my kobiety....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz