sobota, 12 lipca 2014

Trening z dzidziusiem na siłowni

Wreszcie udało mi się zorganizować i obfotografować nasz trening z Krewetką na siłowni. Na szczęście Hektorek jest już na tyle duży, że spokojnie możemy go zabierać, mało tego nie muszę już z nim ćwiczyć i wykorzystywać jego słodkiego ciężaru :) Odkąd zaczął delikatnie się przemieszczać ( tak zaczyna pełzać-raczkować) spokojnie jest w stanie się sobą zająć, będąc na ziemi, wszystko go interesuje i co chwile zmienia kierunek poruszania się. Ale oczywiście Mamusia ma go cały czas na oku.
Jeśli tak jak ja jesteś uwiązane drogie Mamy do swoich maleństw, nie macie z kim ich zostawić, albo nie możecie bo strasznie krzyczą ;) Mimo to chciałybyście iść na siłownie i poćwiczyć to właśnie jest trening dla Was.


Co doradzę to najlepiej wybrać porę kiedy jest mało ludzi - Mama z dzieckiem na siłowni to wielka sensacja, a już ćwicząca to w ogóle dziwne zjawisko. Toteż aby uniknąć ciekawski spojrzeń, lub kąśliwych uwag wybierzcie odpowiednią porę i najlepiej ćwiczcie na wolnej sali fitnessu.
Trening poprzedzamy 10-15 minutową rozgrzewką. Najlepiej odłożyć maleństwo na matę i wykonać szybkie cardio - podskoki, pajace, wymachy nóg i ramion, skrętoskoki itp. Ćwiczenia wykonujemy w 3-4 seriach po 30 sekund pracy na każdej stacji. Zmiany między stacjami są bardzo szybkie. Jeśli jednak jest Wam ciężko ogarnąć czas i ćwiczenia, możecie zmienić na serię z powtórzeniami 30 (w przypadku pracy obustronnej po 15 powtórzeń na nogę). Do naszego treningu wykorzystałam standardowe wyposażenie każdej siłowni: piłkę, trx, bosu, ciężarki i step. 
Miłej zabawy :)

1. Wejście i zejście ze stepu z obciążeniem ;)






2. Brzuszki na piłce



3. Wypad nogi w przód, unoszenie ciężarków



4. Podpór przodem jak do pompki, unoszenie naprzemienne nóg w górę





5. Siad martwy z ciężarkiem na bosu


6. Wymachy nóg w tył na trx




7. Unoszenie bioder w górę z ciężarkiem




Trening kończymy oczywiście rozciąganiem. Miłych ćwiczeń z dzieciaczkami :)


Dziękujemy http://fitness-evolution.pl/gymindex.php za udostępnienie sali.


Ale się Mama grzebie z tym trx-em ;)

2 komentarze:

  1. konkretny opis i piękne zdjęcia! myślę, że przydatny również dla mam nieco już starszych dzieci, które wciąż jeszcze nie mają czasu dotrzeć na siłownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Mamy a jak jesteście z Krakowa i ciężko się zmobilizować samym, żeby poćwiczyć piszcie będziemy się umawiać na treningi w kupie raźniej ;)

      Usuń