Social bar

sobota, 28 marca 2015

1 urodziny bloga :)


Minął rok naszego blogowania :)
Rok który napewno nauczył mnie systematyczności, lepszej organizacji pracy i odnajdywania się w chaosie. A tak na poważnie, blog przez ten czas ewoluował, od parentingowego do fitbloga, jakim tak naprawdę powinien być od samego początku. Bo najlepiej czuję się właśnie w tym temacie. Jestem trenerem, Waszym doradzcą sportowo-żywieniowym. Dzięlę się z Wami moją wiedzą, którą wciąż uzupełniam i powiem szczerze, że daje mi to wielką przyjemność.
Jak zaczynałam wydawało mi się jako młodej mamie, że będę opisywać naszego wspólne przygody, polecać i krytykować testowane przez nas rzeczy, pouczać-nauczać o wychowaniu, karmieniu, zajmowanie się małym stworkiem. Tymczasem to co odpoczątku było w moim sercu, podabało się Wam najbardziej, TO czyli - sport. Żałuję, że nie zaczęłam pisać bloga już w ciąży, ćwiczyłam do 9 miesiąca, codziennie, do 8 prowadziłam zajęcia. Było by ciekawie i zabawnie zarazem. Ale wszystko przed nami ;)
A tak na poważnie, to dziękujmy Wam nasi czytelnicy, że jesteście, że się zmieniacie, że chcecie więcej.
Babefit to nie tylko blog. To też strony towarzyszące: facebook: BabeFit gdzie dzielimy się z Wami treningowymi pomysłami, wrzucamy krótkie filmiki, czy fit przepisy; jeszcze więcej prywaty w wielokrotnym wydaniu na naszym koncie na instagramie: pragmatystka .
Po roku blogowania jestem napewno mądrzejsza. Wiele postów, pewnie bym nie napisała, wiele by się nie ukazało, albo dużo bym zmieniła. Ale zostawiam je, to historia. Czytajcie, podglądajcie jak się zmieniamy dla Was, jak przebiega nasza ewolucja. 
Blog to dla mnie drugi etat. A może nawet trzeci, bo przecież jestem jeszcze Mamą :) Poświęcam mu bardzo dużo czasu i uwagi, ale wiem że tak trzeba, że też sama tego potrzebuję, Pisanie sprawia mi ogromną frajdę, Dlatego napewno nie zrezygnuję, A Was proszę o kontakt. Czytacie, piszcie komentujcie, krytykujcie, oklaskujcie, Chcemy znać Wasze zdanie, Wiedzieć, czego jest za dużo czego za mało, co się podoba, co wkurza.
Dziękujemy za pierwszy rok razem!!!

2 komentarze:

  1. Stooo lat stooo lat :). Tysiąca świetnych i ciekawych postów, ale przede wszystkim radości z dzielenia się swoją codziennością z nami - czytelnikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i radość, że czytacie i chcecie czytać :) pozdrawiamy!!

      Usuń