Social bar

wtorek, 30 grudnia 2014

Rok z Krewetką


Gdy Wy szykujecie się do sylwestra, my szykujemy się na roczek...
Chciałam napisać dziękuję.
Dziękuje Ci Krewetko, że uczyniłeś mnie Mamą, bo ja Cię tylko urodziłam. Dziękuję Twojemu Tacie, że dał mi Ciebie. Dziękuję, że uczyniłeś nas rodziną już na zawsze.
Wiesz, że życzenia składamy Ci każdego dnia. Wiem, że to rozumiesz i dziękujesz kładąc się nam na ramieniu i obdarzając nas uśmiechem. 
Nasz pierwszy wspólny rok był wyjątkowy. Wyjątkowo ciężki, ale i wyjątkowo cudowny. Dałeś nam tyle szczęścia, radości, miłości, zmęczenia, rezygnacji a nawet i złości. Czasem mieliśmy już dość. Mimo wszystko każdą chwilę chcemy spędzać z Tobą. I obojętne co się w naszym życiu nie wydarzy, chcemy żebyś wiedział i zawsze pamiętał że uczyniłeś nas najszczęśliwszymi ludźmi, na świecie, a my resztę swojego życia poświęcimy na to żeby uczynić Ciebie najszczęśliwszym. Kochamy Cię nad życie i dziękujemy za ten wspólny rok, pierwszy w naszym wspólnym życiu...





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz