poniedziałek, 4 lipca 2016

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha


Szybki treningi mojej ulubionej partii mięśni



Z mięśniami skośnymi brzucha sprawa ma się następująco, niewiele osób je ćwiczy, to często i gęsto zapomniane mięśnie. Koncentrujemy się na robieniu nie prawdopodobnej ilości "brzuszków" nie pamiętając że nasz brzuch to nie tylko mięsień prosty.

Praca nad tą partią ciała nie jest jednak mile widziana u Pań , powód jest prozaicznie prosty - zanik tali. Oczywiście sytuacja taka będzie miała miejsce tylko u osób trenujących wyczynowo, ale dbając o Was drogie czytelniczki profilaktycznie ostrzegam.

No i najważniejsza rzecz, o czym już mam nadzieje pamiętają wszyscy: ładnie wyrzeźbiony brzuch to kwestia diety a nie ćwiczeń - niestety. Cuda się nie zdarzają, mięsień będzie widoczny jeśli najpierw pozbędziemy się tłuszczyku.

Jak często ćwiczymy te partie - nie często jak cały brzuch :) ja trenuję raz w tygodniu i to w zupełności wystarcza. Pamiętamy, że mięśnie brzucha angażowane są w większości wykonywanych przez nas ćwiczeń, także zachowajmy umiar.

Miłego treningu!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz