Social bar

sobota, 3 października 2015

Jak szybko i sprawie zidentyfikować piosenkę


Często jest tak że dociera do nas jakaś piosenka we fragmencie. Usłyszymy kawałek lecący w radiu, jakiś ciekawy podkład muzyczny wpada nam w ucho podczas reklamy, czy prubujemy odkadnąć co to za kawałek leci właśnie w filmie.



I co zrobić ?? Jeśli nie wstydzicie się można zadzwonić do Rmf-u odśpiewać fragment piosenki, a słuchacze pomogom Wam ją zidentyfikować.
Jest też prostszy i szybszy sposób.

Rozwiązaniem naszych problemów i muzycznych udręk jest prosty program Track ID. Dowiedziałam się o nim będąc na kursie spinningowym i odkąd dane mi było poznać tą tajemną wiedzę moje życie zdecydowanie zmieniło się na lepsze.

A jak ?? No właśnie tak, że odkrywam wszelkie muzyczne tajemnice, będące mi bardzo przydatne w pracy instruktora. Bo jak wiadomo dobry instruktor bez muzyki to słaby instruktor.
Program ten pomoże Wam szybko i sprawnie zidentyfikować grany właśnie utwór. Wystarczy nagrać kawałek piosenki i czekać na identyfikację. No niby nic takiego nagrać kawałek piosenki. U mnie zazwyczaj wygląda to tak, że słyszę coś fajnego zastanawiam się sparawdzić czy nie sprawdzić - tu jak wiecie uciekają mi już cenne sekundy. No i zazwyczaj w dzikim szale pędzę po telefon, odpalam internet włączam program i modlę się żeby zdążył się zidentyfikować.

Sprawdzam muzykę wszędzie, w radiu, telewizji, na koncercie, w sklepie, gdziekolwiek zasłyszę coś fajnego. No cóż zdażało mi się nawet identyfikować muzykę jadąc na rowerze podczas spinningowych maratonów, nie wstydzę się tego ale z hlubą się też do tego nie przynaję.






1 komentarz: