Social bar

czwartek, 3 kwietnia 2014

Karmnik... czyli o tym, że jedzenie powinno dobrze wyglądać


Jak chyba każda karmiąca mama chciałam mieć piękny i elegancki biustonosz, a nie zwykłą "szmatkę" dostępną w większości sklepów. Potrzeba matką wynalazków i oto trafiłam do dziewczyn z http://www.adore.pl/ . Sklep marzenie. Piękne kolory, mnóstwo wzorów i modeli.
Do tego dzieją się tam prawdziwe czary, bo biust rośnie o kilka rozmiarów i to bez żadnych operacji ;)










Wybór karmników (tak fachowo nazywają się te do karmienia) ogromny. A że nie tylko smak ale i podanie dania się liczy, Hektorek też był zachwycony. Co najbardziej mi się podobało, oprócz profesjonalnej obsługi (zostałam dokładnie zmierzona) i przyjaznej atmosfery; świetna oferta biustonoszy sportowych, w których jestem zakochana.
Wybór odpowiedniego sportowego stanika to 83% mniej wstrząsów dla naszych piersi, a co za tym idzie nie dochodzi do trwałych uszkodzeń więzadła coopera- tkanki łącznej, podtrzymującej nasze biusty. Dzięki czemu piersi zachowują swój kształt, nie skaczą w górę w dół i na boki, co zapobiega ich nadwyrężaniu. A do tego wyglądają naprawdę bajkowo. Polecam :)













1 komentarz:

  1. Byłam w tym sklepie dwukrotnie :) Zakupiłam dwa wspaniałe biustonosze :) Uwielbiam ich profesjonalizm, szeroki wybór produktów i przemiłą obsługę :) również polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń