Social bar

piątek, 8 grudnia 2017

Zostań gwiazdą instagrama




Henry Caroll i skuteczne rady jak odnieść sukces na instagramie...



Książkę zauważyłam przeglądając konta na instagramie, więc stwierdziłam że taka pozycja będzie mi przydatną. Czy myliłam się ?? Oto recenzja.

Autorka namówiła do zwierzeń pięćdziesięciu wiodących instagramowiczów, a książką to gotowy poradnik, jak powiększyć grono obserwujących, zwiększyć skuteczność postów, zmienić technikę fotografowania, opisy, czy wizualne zarządzanie kontem.

Książka jest na prawdę urokliwa - wydana w formie kwadratowego okienka na instagramie, na pięknym papierze, zdawać by się mogło otwierając ją, otwierasz okienko insta na telefonie.

Zgromadzona w niej wiedza i porady są jak najbardziej trafione, sama zaczynam stosować się do nich. Jednak wielkim minusem jest jej obszerność - każda ze stron przedstawia jedno z popularnych kont - cała strona to zdjęcia a druga krótki opis. I to już nam w znacznym stopniu ogranicza wiedzę w niej zawartą, której jak dla mnie jest absolutne minimum.

Druga kwestia to cena - prawie 40zł, mnie udało się dostać ją taniej w jednej z księgarni internetowych, także trzeba szukać okazji. Ale jak dla mnie to zdecydowanie za bardzo wygórowana kwota - książka jest faktycznie piękna, jeśli rozpatrujemy ją w kategorii albumu fotograficznego.

Tymczasem autorka upiera się, że to poradnik, jak pisałam dużo zdjęć mało treści. Jeśli, szukacie więc ciekawego prezentu, ta pozycja się sprawdzi. Jeśli sami prowadzicie konto i chcecie zwiększyć jego popularność, stosując się do zawartych w nim rad - to polecam raczej nie koniecznie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz