Social bar

poniedziałek, 9 lipca 2018

Ogarnij się


Sarah Knight i jej drugi już poradnik, jak się ogarnąć i nie zwariować.



Szczerze się przyznam, że tytułowe sformułowanie - ogarnij się to jedno z moich ulubionych powiedzonek. Nie mogłam więc przejść obok tej pozycji obojętnie.

Sama jestem ogarnięta wiadomo, co zrobiłam żeby ją jednak przeczytać ??
Kupiłam ją Siostrze w prezencie urodzinowym.

Pretekst świetny prawda?? Na początku miałam ją tylko przejrzeć, ale przyznam szczerze że miło mnie zaskoczyła i bardzo wciągnęła.

Autorka wypuściła już w świata, jedną książkę o podobnej tematyce - " Magia olewania" ta pozycja jest po trochę jej kontynuacją. Dowiesz się z niej w prosty i zabawny sposób jak uporządkować swoje życie - finansowe, intelektualne, uczuciowe. 

Jak ogarnąć swoje życie, nauczyć się planować, wartościować a przede wszystkim olewać. Tak, tak to książka o olewaniu. I to bardzo racjonalnym i zdrowym. I to chyba właśnie to mnie w niej urzekło.

Bo to nie kolejny poradnik z cyklu - możesz zostać mistrzem świata, multimilionerem i bohaterem w jednym - wystarczy że będziesz tylko tego pragnął i o tym marzył...

Może zamiast tego - jak radzi Sarah skupimy się na rzeczach czy bliższych i potrzebnych. Np. zacznij się nie spóźniać, zrób kurs na prawo jazdy, czy odłóż pieniądze na wakacje.

Po prostu działaj tu i teraz, a odnajdziesz szczęście i spokój, wystarczy trochę się ogarnąć... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz