poniedziałek, 28 marca 2016

SPINNING® i rowerowa kolekcja Lidla


O treningu który wielu z Was z góry spisuje na straty, bo jak można jeździć w miejscu na rowerze, w zamkniętej sali i na dodatek po ciemku...

Spinning to nie jest jakiś tam program treningowy. To nie tylko czysto fizyczne doświadczenie. Trening ten to połączenie dużego wysiłku fizycznego z treningiem umysłu. To co czyni te zajęcia tak wyjątkowymi to fakt, że wykorzystujemy na nich potencjał naszego umysłu.

Ciało posiada swoje ograniczenia, ale nasze myśli już nie. Spinning to zrównoważony trening fizyczny i mentalny zarazem. To osobiste doświadczenie każdego z uczestników, trenujących każdy to samo, ale na swój własny sposób. 


Co najlepiej wziąść na trening??

Zestaw w którym jeździcie na rowerze. Odpowiednią koszulkę, wygodne spodenki z "pieluszką" rękawiczki, buty SPD, pulsometr, bidon i ręcznik.

Jeśli jednak dopiero zaczynacie, śmiało przyjdźcie na trening w wygodnym sportowym stoju. Kolarskie ubranie to nie wymóg uczestnictwa w zajęciach, tylko dodatek czyniący je jeszcze fajniejszymi.




Jeśli szukacie odpowiedniego rowerowego ekwipunku znajdzie go tutaj: Lidl

Rzeczy które miałam okazję testować zachwycił mnie przede wszystkim solidnym wykonaniem - spodenki są idealne, cieniutkie, oddychające a do tego świetnie wyprofilowane, więc napewno nie pozostanę na jednej parze.

Rękawiczki posiadają żelową wkładkę, są więc bardzo wygodnie zważywszy na to że na moich treningach większość czasu spędzamy stojąc.

Kolorowy wiosenny design i atrkacyjna cena to kolejne zalety tej kolekcji!!!








Najpopularniejszy mit - te zajęcia sprawią że będę miała wielkie nogi. To bzdura niestety, bo mnie bo to wcale nie przeszkadzało :)

Trenując optymalnie czyli nie robiąc treningu spinningu 2x dziennie 7 dni w tygodniu, jest to po prostu nie realne.

Ważne jest za to aby odpowiednio dobierać zajęcia, w zależności jakie efekty chcemy osiągnąć i jak w każdej aktywności - monitorować tętno.


Kolejne pytanie notorycznie powtarzane na zajęciach - ile kalori spalę??

To wszystko zależne jest od intensywności danego treningu, wagi i płci. Przyjmuje się, że średnio podczas zajęć gubimy między 500 a 800 kcal.

Ile km możemy przejechać??

To zależy od tempa z jakim kręcimy, jadąc trening mieszany - odcinki płaskie i góry pokonać możemy ok 30- 40 km






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz