Social bar

sobota, 14 listopada 2015

Dni otwarte Fit & Well Fitness Studio


Dni otwarte w Fit&Well 
Klubu o którym piszę nie muszę Wam przedstawiać, bo kto bacznie śledzi nasz fun page wie, że co tydzień prowadzę tu zajęcia.
Jak to się stało, że się tam znalazłam??
A no tak, że miałam trochę wolnego czasu, w którym chciałabym Was pomęczyć. Toteż ruszyłam na poszukiwania nowego pracodawcy. I przypadkiem trafiłam właśnie tu do przesympatycznej Kasi - naszej koleżanki z pracy.
Okazało się, że otworzyła swój własny klub do którego właśnie kompletuje ekipę.
Co mnie urzekło??
To, że w Fit&Well najważniejszy jest klient. to że instruktorzy są tu dla Was i czują się odpowiedzialni za Wasze wyniki. Znajdziecie tu niesamowitą "domową" atmosferę, zgraną ekpię, mnóstwo motywacji i pozytywnej energii.
No i  co ważne to jedyne fit miejsce jakie znam, które jest tak wystylizowane.
Nie znajdziecie tutaj wszechobecnej na siłowni stylistyki, siła - moc - energia, bla, bla, bla...
Fit&Well to miejsce w którym czujesz się jak w salonie spa. Wszystko dobracowane i miłe dla oka. Siedząc na sofie zapominasz, że tak naprawdę przyszłaś tu bo hektolitry potu i mega wycisk.
I to mi się właśnie podoba. Czuję się tu świetnie, Hektorek też.
W ofercie zajęcia dla kobiet w ciąży i młodych Mam.
No cóż, nie ma się co czarować choć Panowie też tu chodzą, to klimat tego miejsca specjalnie dla Pań.
Zapraszamy



A oto nasz plan z atrakcjami. Pierwszą godzinę miałam niewątpliwą przyjemność prowadzić, ale że był to trening w parze uczestniczyłam w nim aktywnie toteż nie miałam możliwości nagrywania.

















Miło nam było poznać dziewczyny z Wake Up & Squat które od samego początku nas wspierają.
Jeśli szukacie świetnych ciuchów, dla prawdziwych aktywnych dziewczyn, na mocny i intensywny trening, to jest to.
Nie zachwalając bo to nie jest post reklamowy, sama noszę ich ubrania, jestem mega zadowolona i ciąglę powiększam swoją kolekcję.







 Podczas dni otwartych mogłyście też zaopatrzyć się w treningową bieliznę, tak ważna podczas wysiłku. Dziewczyny dbajmy o nasze piersi!!!

 '
 '
 '
Ekipa Fit&Well


 '
Zajęcia taneczne, zawsze oblegane

 '






Fit&Well to także nowoczesne vacu i roller.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz