Social bar

piątek, 28 marca 2014

Po prostu Położna...

Jesteś w ciąży i z niecierpliwością ale i obawą oczekujesz rozwiązania. I co robisz? Szukasz położnej, która pomoże Ci w tym wyjątkowym dniu. Ale czy Twoja wymarzona położna nie okaże się delikatnie mówiąc "nie trafioną" tego wiedzieć nie możesz. I co robisz? Wchodzisz na stronę http://www.poprostupolozna.pl/ i przeszukujesz bazę.
W Ostatnią sobotę wybraliśmy się z Hektorkiem, na spotkanie kampanii z wyjątkową położną. Brzmi dziwacznie a jednak. Siostra Ania http://www.siostraania.pl/ opowiadała o tym jak ważną rolę w życiu kobiety odgrywa położna i to nie tylko w czasie ciąży i połogu. Większość zapewne o tym nie wie ( przynajmniej ja zostałam głęboko oświecona ;),  że opieką taką siostry służą nam w czasie całego życia, a będąc w ciąży spotkania możliwe są już od 21 tygodnia.
Kampania po prostu Położna szczerze mnie zaskoczyła. Solidna baza wiedzy, podana inteligentnie i ze smakiem. Mnóstwo przydatnych informacji, porad, i z życia wziętych opowieści.







Każda z uczestniczek dostała miły jedzeniowy upominek, do tego mnóstwo promocyjnych kuponów i mamowych okazji.


Najbardziej jednak spodobał mi się wykład o karmieniu piersią. O tym, że w mleku mamy znajdują się komórki macierzyste pojęcia nie miałam. Podobnie jest ze składem który aż ciężko wymienić, nie mówiąc o smaku który za każdym razem jest inny, a do tego uzależnia. Ale o tym już innym razem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz